Srdečně zveme všechny ženy a dívky na setkání sester v sobotu 9. listopadu
VOLNÁ PRACOVNÍ POZICE
Asistent / asistentka Správy budov ECM
Požadujeme:
- znalost technického i administrativního provozu budov
- spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost; důslednost a pečlivost
- praktické technické znalosti a dovednosti
- znalost MS Office, zejména Excel, Word, Outlook, výhodou znalost programů na správu a evidenci budov
- výhodou základní znalost anglického jazyka
- výpis z trestního rejstříku
Nabízíme:
- pracovní úvazek 0,75 na dobu určitou, s výhledovou možností změny na dobu neurčitou
- hrubá mzda 27 000 Kč
- nástup ihned, případně dle domluvy
- stabilní zaměstnavatel s více než stoletou tradicí
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění,
firemní rekreační zařízení, vzdělávací kurzy a školení, zvýhodněné půjčky zaměstnancům - místo výkonu práce: Praha 10 - Vršovice, 28. pluku
Náplň práce:
- administrativa►zajišťování, vedení a evidence technické dokumentace, pasporty jednotek, revizní zprávy, energetické audity, výkresy, projekty (včetně archivace); odpovědnost za jejich správnost a úplnost
- fyzická evidence►svěřeného majetku, inventarizace, evidence klíčů od svěřených prostor, řízení jejich vydávání a vracení
- technická správa►zajišťování a řízení drobných oprav, zajišťování havarijních služeb, úklidu; plánování, zajišťování a řízení větších oprav a úprav
- ekonomika►spolupráce na tvorbě rozpočtu pro svěřené nemovitosti, sledování a řízení plnění rozpočtu, plánování rozvoje, velkých oprav, rekonstrukcí a podíl na jejich řízení
- management►komunikace s dodavateli služeb, prací a řízení fakturace a podkladů pro platby; komunikace s dlouhodobými dodavateli (PRE, PP, …) – přihlašování, převody a odhlašování měřidel, smluvní zajištění dodávek; komunikace s úřady (stavební, památkový apod.)
– příprava podkladů pro stavební ohlášky a povolení a jejich vyřizování - realitní a inzerentní činnost►inzerce a prohlídky pronajímaných prostor, jednání a komunikace se zájemci, výběr budoucích nájemníků
- pronájem►bytů, komerčních prostor, prostor kostela – příprava nájemních smluv a dodatků
s respektováním GDPR na svěřeném úseku, vypovídání nájemních smluv, sledování cen pronájmů ve svěřené lokalitě a součinnost při stanovování cen nájmů, předávání jednotek (předávací protokoly), sledování termínů pro prodlužování či ukončování smluv; u krátkodobých pronájmů řízení obsazenosti prostor a řešení kolizí; případně pronájem služebních bytů - spolupráce na vyúčtování služeb►zajištění funkčního stavu, evidence a odečtů měřidel, součinnost při stanovování podílových koeficientů
- finance►sledování plateb nájemného, vymáhání dluhů, návrhy řešení dlužníků,
řízení splátkových kalendářů apod. - ubytovávání ►zajišťování a řízení ubytovávání hostů; evidence a výkazy (poplatky, cizinecká policie)
V případě zájmu o tuto pozici prosím zašlete strukturovaný životopis a stručný motivační dopis na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.